Excellent Media Terugbetalingsovereenkomst

Excellent Media Terugbetalingsovereenkomst

We hebben dit teruggavebeleid opgesteld om uit te leggen wanneer u een terugbetaling kunt aanvragen met betrekking tot producten en diensten die zijn verkregen van Excellent Media of via ons van onze partners en / of gelieerde ondernemingen (gezamenlijk “Services”).

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle voor terugbetaling in aanmerking komende Services. Daarnaast kunnen er speciale term (en) zijn die van toepassing zijn op een specifiek product en / of dienst en die worden hieronder beschreven.

  • In geen geval komt dezelfde service in aanmerking voor meer dan één terugbetaling.
  • Service (s) moeten worden geannuleerd voordat we een terugbetaling kunnen uitvoeren.
  • Er wordt geen restitutie verleend als uw Service (s) worden opgeschort of beëindigd met een reden.
  • Als gekochte service (s) gratis domeinnaamregistratie bevatten als onderdeel van een promotie of verkoop van de service (s) en u de gekochte service (s) annuleert, wordt de standaardprijs voor de domeinnaam in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag. Als het terugbetalingsbedrag lager is dan de standaardprijs voor het domein, moet u ervoor kiezen om het verschil te betalen of het domein te verbeuren, in welk geval het eigendom van het domein terugkeert naar Excellent Media.
  • Alle terugbetalingen worden verwerkt in AB Euro: u, de klant, bent als enige verantwoordelijk voor eventuele schommelingen in de wisselkoers (s) tussen het moment van betaling en het moment van terugbetaling.
  • Tenzij u anders verzoekt, worden restituties bijgeschreven op het saldo van uw Excellent Media-account. Aankopen gedaan met behulp van Excellent Media-accountfondsen kunnen alleen worden terugbetaald als accountkrediet. Aankopen die met een creditcard of PayPal zijn gedaan, kunnen worden terugbetaald aan de betalingsbron. Excellent Media is niet verantwoordelijk voor eventuele extra kosten die door uw creditcardmaatschappij of PayPal worden opgelegd in geval van terugbetaling.
  • Eventuele verwerkingskosten worden met een terugbetaling in mindering gebracht.

Er kunnen aanvullende terugbetalingsvereisten van toepassing zijn op basis van specifieke voorwaarden die u worden meegedeeld bij aankoop van een dienst (en).

Speciale voorwaarden

Domeinnaam registratie

  • Tenzij dit restitutiebeleid specifiek voorziet in een terugbetaling, worden alle kosten voor domeinnaamregistraties en gerelateerde domeinnaamservice (s) niet geheel of gedeeltelijk terugbetaald, zelfs als uw domeinnaamregistratie wordt opgeschort, geannuleerd of overgedragen voorafgaand aan de einde van uw dan lopende registratietermijn.
  • Nieuwe domeinnaamregistraties kunnen, naar goeddunken van Excellent Media, worden terugbetaald als u, de registrant, de domeinnaamregistratie om een ​​geldige reden annuleert en de annulering wordt verwerkt binnen 3 dagen (72 uur) na registratie. Houd er rekening mee dat annulering en terugbetaling in sommige gevallen niet beschikbaar zijn voor nieuwe domeinregistraties vanwege beperkingen die zijn opgelegd door de toepasselijke registry of registry-werkmaatschappij.
  • Er zijn geen terugbetalingen mogelijk voor vergoedingen die zijn betaald voor After Market Domain Names, tenzij uw After Market Domain Name-registratie wordt geweigerd of geannuleerd door Excellent Media, het register of de externe verkoper.
  • Er zijn geen terugbetalingen mogelijk voor betaalde vergoedingen voor Premium Domain (s).
  • Er is geen restitutie mogelijk voor betaalde vergoedingen voor een van de volgende zaken:
  1. Extra vergoedingen betaald voor Pre-Orders, Sunrise- of Landrush-periodes of deelname aan een Early Access-programma; of
  2. Vergoedingen betaald voor gerelateerde Service (s) zoals een PremiumDNS-service voor het betreffende domein.
  • In het geval van een mislukte poging om een ​​domeinnaam over te dragen naar Excellent Media, zullen we automatisch alle betaalde bedragen als accountkrediet terugbetalen.

Web Hosting

  • Tenzij dit restitutiebeleid specifiek voorziet in een terugbetaling, worden alle kosten voor webhosting en gerelateerde service (s) geheel of gedeeltelijk niet terugbetaald, zelfs als uw webhostingservice (s) worden opgeschort of beëindigd vóór het einde van uw dan lopende contractduur.
  • Pakketkosten voor Shared Hosting, Reseller Hosting, VPS hosting, VPS Pulsar en VPS Quasar kunnen, naar goeddunken van Excellent Media, worden gerestitueerd als u, de accounthouder, annuleert binnen dertig (30) dagen na aankoop. Alleen first-time Shared Hosting-, Reseller Hosting-, VPS-hosting-, VPS Pulsar- en VPS Quasar-accounts komen in aanmerking voor de 30 dagen niet-goed-geld-terug-garantie.
  • Er is geen restitutie mogelijk voor het volgende:
  1. Alle extra functies, services of upgrades die aan uw Web Hosting-pakket zijn toegevoegd en tegen betaling zijn aangeschaft;
  2. Eventuele kosten met betrekking tot domeinnaamregistraties in verband met uw webhostingpakket
  3. Eventuele vernieuwingen van webhosting en gerelateerde service (s).

Particuliere E-Mail Hosting

Tenzij dit restitutiebeleid specifiek voorziet in een terugbetaling, worden alle kosten voor privé-e-mailhosting en gerelateerde service (s) geheel of gedeeltelijk niet gerestitueerd, zelfs als uw privé-e-mailhostingservice (s) worden opgeschort of beëindigd voordat de einde van uw dan lopende contractperiode.

Als u Private Email Hosting Services aanschaft voor een domeinnaam die niet bij Excellent Media is geregistreerd, moet u uw eigendom van de bijbehorende domeinnaam bevestigen. Als u binnen achtenveertig (48) uur na aankoop geen bevredigend bewijs van eigendom (of domeintoegangsrechten) overlegt, worden de gekochte service (s) geannuleerd en worden alle betaalde kosten automatisch terugbetaald als een accountkrediet.

SSL Certificaten

  • Tenzij dit teruggavebeleid specifiek voorziet in een terugbetaling, worden alle kosten voor SSL-certificaten geheel of gedeeltelijk niet gerestitueerd.
  • Als een terugbetaling mogelijk is, worden de kosten voor SSL-certificaten terugbetaald in de vorm van een accountkrediet.
  • Om voor restitutie in aanmerking te komen, moet u binnen negentig (90) dagen na aankoop een van de volgende dingen doen: dat wil zeggen dat u 1) uitgifte moet verkrijgen en daarna binnen vijftien (15) dagen na die datum een schriftelijk verzoek om terugbetaling moet indienen. ; 2) poging tot uitgifte en niet succesvol, in welk geval de terugbetaling automatisch op uw rekening wordt bijgeschreven; of 3) geen poging tot uitgifte doen, maar een schriftelijk restitutieverzoek indienen bij Excellent Media.

Niet-restitueerbare services

Alle andere Services worden niet gerestitueerd, inclusief maar niet beperkt tot:

  • G Suite-upgrades en -downgrades;
  • Overdrachten of vernieuwingen van domeinnaamregistraties;
  • Vergoedingen voor herstel of reactivering van domeinnamen;
  • Dedicated IP-adressen;
  • Diensten die zijn gekocht of verkregen tegen een gereduceerd tarief of bij promotie; of
  • Eventuele kosten die u aan Excellent Media betaalt voor het verlenen van niet-servicegerelateerde ondersteuning.

Verzoeken om terugbetaling

Als u denkt in aanmerking te komen voor restitutie, kunt u hier een helpdeskticket indienen. U moet de volgende informatie opnemen in uw verzoek:

  • Waarom u om terugbetaling vraagt;
  • Transactie identificerende informatie (bijv. Gebruikersnaam, ondersteuningspin, transactienummer, domeinnaam, aankoopdatum); en
  • Alle aanvullende informatie waar het klantenserviceteam om vraagt om uw terugbetalingsverzoek te verwerken.

Contacts

Als u vragen heeft over ons restitutiebeleid, kunt u contact opnemen met Excellent Media via support@excellentmedia.be

U kunt ook contact met ons opnemen via:
ExcellentMedia.be
Dinademersstraat 16 3 / B
3630 Maasmechelen
support@excellentmedia.be